»  Service & Support

Service en Support

ICT is het kloppend hart van uw organisatie. Alle werkprocessen hangen er van af. Een storing heeft direct gevolg voor uw productiviteit, de afspraken die u met klanten heeft gemaakt en de tevredenheid van uw medewerkers. DO-IT Automatisering is zich daar terdege van bewust.

Daarom doen we in onze dienstverlening er al alles aan om storingen te voorkomen. Hebt u vragen of ondervindt u toch problemen met uw systemen, dan staat ons team voor u klaar om het zo spoedig mogelijk op te lossen.

Wij bieden u technische ondersteuning op de volgende manieren:

Systeembeheer op afstand: Vanaf onze eigen werkplek kijken we met u mee in uw systeem en helpen u direct weer op weg.
Real-time servermonitoring: Uw servers en netwerken worden continu bewaakt om storingen voor te zijn.
Technische ondersteuning: Support bij u op locatie door een medewerker met zowel technische kennis als kennis van uw werkprocessen.
Trainingen: Uw medewerkers leiden we op om zelf de systemen te beheren of de software optimaal te gebruiken.
• Telefonische helpdesk: Direct contact met een technicus die uw vragen beantwoordt of oplost en actie onderneemt om grotere problemen te verhelpen.

Neem contact met ons op